برگه شرایط گارانتی محصولات شرکت قایا
ضمن تشکر از حسن انتخاب شما مشتری گرامی و آرزوی رضایت شما از خریدتان و امید به تکرار خریدهای شما ، شرکت قایا جهت جلب رضایت مشتریان خود و در راستای بهبود هر چه بیشترکیفیت محصولات شرکت و با ایمان به کیفیت محصولات تولیدی خود برای تمامی محصولات تولید شرکت به مدت زمان مشخصی (درج شده بر روی لیبل گارانتی محصول و موجود در آرشیو پورتال شرکت) گارانتی مطابق شرایط و ضوابط ذیل ارائه میکند.
موارد شامل گارانتی :
- مشکلات ناشی از تولید در دوخت مانند شکافتگی محل های دوخت و درزها
- تغییر رنگ پارچه (رنگ دهی پارچه)
- تغییر کیفیت پارچه وپوسیدگی آن (به مدت 6 ماه از تاریخ شروع گارانتی)
- آب رفتگی پارچه (به مدت 6 ماه از تاریخ شروع گارانتی)
- خرابی لایی پارچه و یا درزگیریهای آب بندی( به مدت 6 ماه از تاریخ شروع گارانتی)
- در رفتگی زیپ و یا خرابی آن
- کنده شدن و یا شکستگی دگمه ها و یا سایر یراق آلات و لوازم متصل (به استثناء یراق آلات کوله پشتی)
شرایط ابطال گارانتی ویا مواردی که شامل گارانتی نمیشود :
- پایان تاریخ گارانتی محصول درج شده بر روی کارت و یا اتوماسیون شرکت
- تعمیر محصول توسط عوامل غیراز شرکت قایا.
- قرارگرفتن محصول پارچه ای در مجاورت انواع مواد شیمیایی،چربی ها،مواد اسیدی،مواد حلال نفتی وپایه الکل(مانند اسپری وادکلن)
- آثار سوختگی و اثرات قرار گرفتن در مجاورت شعله آتش.
- پارگی و بریدگی ناشی از اشیاء تیز وبرنده.
- فرسایش طبیعی متریال در اثر استفاده روزمره.
- عدم شستشوی صحیح محصول و شست وشو با مواد و شوینده های نامناسب
- استفاده از مراقبت کننده های نامرغوب که مورد تایید شرکت نباشد.
- استفاده نامتعارف وایجاد تغییر شکل از حالت اولیه محصول.
- عدم محافظت در برابر سایش با اجسام سخت وایجاد فرسایش
- تغییر رنگ یراق آلات نصب شده بر روی محصول
- آثار خش خوردگی ، له شدگی و ضربه بر روی محصولات فلزی
جهت استفاده از خدمات گارانتی میتوانید با مراجعه به بخش درخواست خدمات و گارانتی ویا به هر کدام از نمایندگی های شرکت قایا کالا و محصول خود را جهت ارسال به ایشان تحویل دهید(کلیه نمایندگی های شرکت قایا ملزم به بررسی اولیه کالا و دریافت آن و ارائه رسید به آورنده و سپس ارسال کالا به مرکز خدمات پس از فروش شرکت میباشند).اما راحتترین و سریعترین راه درخواست خدمات از طریق وب سایت شرکت میباشد. لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان مرکز خدمات پس از فروش شرکت کنترل و بررسی میشود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس گارانتی میشود.
**توجه فرمائید تاریخ شروع گارانتی در تمامی محصولات توسط یک لیبل بارکد در داخل محصولات درج و نصب گردیده است و محاسبه زمان گارانتی از زمان شروع در لیبل مذکور میباشد.**
آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمیشود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید.
- شرکت قایا جهت رضایت مشتریان خود در موارد ابطال یا پایان گارانتی آن خدمات تعمیرات محصول را برای مشترکین باشگاه خود با دریافت هزینه انجام میدهد.
- هزینه های حمل و نقل (رفت وبرگشت) کالا تا محل کارخانه در صورت شامل شدن گارانتی بر عهده شرکت قایا و در صورت عدم شمول گارانتی بر عهده خریدار میباشد.
جدول تاریخ و اطلاعات گارانتی ها
ردیف | نام دسته محصول | مدت گارانتی | توضیحات |
---|---|---|---|
1 | پوشاک | 18 ماه | *پارچه پوشاک بمدت 6ماه *پر داخل لباسهای پر شامل گارانتی نمیشوند |
2 | کوله پشتی | 36 ماه | *شکستگی یراق آلات شامل گارانتی نمیباشد *پارچه های کوله پشتی ها بمدت 12ماه |
3 | کیسه خواب | 24 ماه | *پر داخل کیسه خواب شامل گارانتی نمیشود *پارچه کیسه خواب بمدت 6ماه |
4 | گتر | 24 ماه | *پارچه گتر بمدت 12ماه |
5 | ظروف | 36 ماه | *خط و خش و رنگ رفتگی شامل گارانتی نمیباشد |