برگه شرایط گارانتی محصولات شرکت قایا

ضمن تشکر از حسن انتخاب شما مشتری گرامی و آرزوی رضایت شما از خریدتان و امید به تکرار خریدهای شما ، شرکت قایا جهت جلب رضایت مشتریان خود و در راستای بهبود هر چه بیشترکیفیت محصولات شرکت و با ایمان به کیفیت محصولات تولیدی خود برای تمامی محصولات تولید شرکت به مدت زمان مشخصی (درج شده بر روی لیبل گارانتی محصول و موجود در آرشیو پورتال شرکت) گارانتی مطابق شرایط و ضوابط ذیل ارائه میکند.

موارد شامل گارانتی :

  • مشکلات ناشی از تولید در دوخت مانند شکافتگی محل های دوخت و درزها
  • تغییر رنگ پارچه (رنگ دهی پارچه)
  • تغییر کیفیت پارچه وپوسیدگی آن (به مدت 6 ماه از تاریخ شروع گارانتی)
  • آب رفتگی پارچه (به مدت 6 ماه از تاریخ شروع گارانتی)
  • خرابی لایی پارچه و یا درزگیریهای آب بندی( به مدت 6 ماه از تاریخ شروع گارانتی)
  • در رفتگی زیپ و یا خرابی آن
  • کنده شدن و یا شکستگی دگمه ها و یا سایر یراق آلات و لوازم متصل (به استثناء یراق آلات کوله پشتی)

شرایط ابطال گارانتی ویا مواردی که شامل گارانتی نمیشود :

  • پایان تاریخ گارانتی محصول درج شده بر روی کارت و یا اتوماسیون شرکت
  • تعمیر محصول توسط عوامل غیراز شرکت قایا.
  • قرارگرفتن محصول پارچه ای در مجاورت انواع مواد شیمیایی،چربی ها،مواد اسیدی،مواد حلال نفتی وپایه الکل(مانند اسپری وادکلن)
  • آثار سوختگی و اثرات قرار گرفتن در مجاورت شعله آتش.
  • پارگی و بریدگی ناشی از اشیاء تیز وبرنده.
  • فرسایش طبیعی متریال در اثر استفاده روزمره.
  • عدم شستشوی صحیح محصول و شست وشو با مواد و شوینده های نامناسب
  • استفاده از مراقبت کننده های نامرغوب که مورد تایید شرکت نباشد.
  • استفاده نامتعارف وایجاد تغییر شکل از حالت اولیه محصول.
  • عدم محافظت در برابر سایش با اجسام سخت وایجاد فرسایش
  • تغییر رنگ یراق آلات نصب شده بر روی محصول
  • آثار خش خوردگی ، له شدگی و ضربه بر روی محصولات فلزی

جهت استفاده از خدمات گارانتی میتوانید با مراجعه به بخش درخواست خدمات و گارانتی ویا به هر کدام از نمایندگی های شرکت قایا کالا و محصول خود را جهت ارسال به ایشان تحویل دهید(کلیه نمایندگی های شرکت قایا ملزم به بررسی اولیه کالا و دریافت آن و ارائه رسید به آورنده و سپس ارسال کالا به مرکز خدمات پس از فروش شرکت میباشند).اما راحتترین و سریعترین راه درخواست خدمات از طریق وب سایت شرکت میباشد. لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان مرکز خدمات پس از فروش شرکت کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس گارانتی می‏‌شود.

**توجه فرمائید تاریخ شروع گارانتی در تمامی محصولات توسط یک لیبل بارکد در داخل محصولات درج و نصب گردیده است و محاسبه زمان گارانتی از زمان شروع در لیبل مذکور میباشد.**

آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید.

  • شرکت قایا جهت رضایت مشتریان خود در موارد ابطال یا پایان گارانتی آن خدمات تعمیرات محصول را برای مشترکین باشگاه خود با دریافت هزینه انجام میدهد.
  • هزینه های حمل و نقل (رفت وبرگشت) کالا تا محل کارخانه در صورت شامل شدن گارانتی بر عهده شرکت قایا و در صورت عدم شمول گارانتی بر عهده خریدار میباشد.

جدول تاریخ  و اطلاعات گارانتی ها

ردیفنام دسته محصولمدت گارانتیتوضیحات
1پوشاک18 ماه*پارچه پوشاک بمدت 6ماه
*پر داخل لباسهای پر شامل گارانتی نمیشوند
2کوله پشتی36 ماه*شکستگی یراق آلات شامل گارانتی نمیباشد
*پارچه های کوله پشتی ها بمدت 12ماه
3کیسه خواب24 ماه*پر داخل کیسه خواب شامل گارانتی نمیشود
*پارچه کیسه خواب بمدت 6ماه
4گتر24 ماه*پارچه گتر بمدت 12ماه
5ظروف36 ماه*خط و خش و رنگ رفتگی شامل گارانتی نمیباشد