041-32370749 ساعات پاسخگویی 10 صبح تا 5 عصر | info@gaya.ir

سوالات متداول

خانه|سوالات متداول
سوالات متداول2019-09-21T01:28:00+04:30
می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟2020-01-15T11:59:59+03:30

خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.

میتوانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم ؟2020-01-15T11:59:37+03:30

خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

برای خرید از قایا شاپ، حتما باید در سایت عضو باشم؟2020-01-15T11:59:16+03:30

بله. قبل از خرید میبایست از طریق شماره موبایل ثبت نام کنید.

رمز خود را فراموش کرده ام.چطور میتوانم وارد پروفایلم شوم؟2020-01-15T05:28:02+03:30
میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟2020-01-15T13:37:34+03:30

خیر، در حال حاضر به دو صورت آنلاین و کارت به کارت امکان ثبت سفارش و ارسال کالا وجود دارد.

پرداخت صورتحساب به چه روشی امکان پذیر است؟2021-10-28T19:47:11+03:30

پرداخت اینترنتی

کاربران وب سایت می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می‌شود و نیازی به اطلاع‌ دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود.

لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد اولویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود.

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به :

– شماره کارت (شماره ۱۶ رقمی روی عابر بانک )

– رمز دوم کارت (برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلا رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
برای فعال‌کردن رمز خرید اینترنتی، می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت خود مراجعه، کارت خود را وارد کرده و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.
– CVV2 ( یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد )

– تاریخ انقضاء (تاریخ انقضا کارت‌ بانکی روی آن حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضا وجود ندارد، می‏‌توانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.)

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟2023-02-13T17:28:49+03:30

به هر دلیلی، مطابق شرایط ذیل، تا ۷ روز فرصت دارید سفارش خود را مرجوع کنید.

(مشتریان گرامی لطفا توجه فرمائید شرایط بازگشت کالا با توجه به شیوع پاندمی بیماری کوید19 جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حقوق اجتماعی تا اعلام پایان پاندمی در کشور بحالت تعلیق در آمده و این امکان تا آن زمان مقدور نمیباشد.با آرزوی سلامتی برای همه عزیزان و امید به بازگشت شرایط عادی به جامعه ازاین که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای مقابله با این پاندمی با ما همراه هستید سپاسگذاریم.)

شرايط تعویض و یا بازگشت کالا :

مشتريان عزيز مي‌توانند برای استرداد یا تعویض کالا از دو طریق در ثبت برگشتی خود اقدام نمایند :

    • از طريق ثبت استرداد کالا در سايت از طریق پروفایل کاربری: ابتدا با نام کاربري خود وارد سايت شده ، در قسمت درخواست خدمات و گارانتی با ذکر هر کدام از شرایطی که در ذیل آورده شده درخواست برگشت کالاي خود را ثبت نمائيد .
    • از طريق تماس با واحد خدمات مشتريان شرکت قایا با شماره تماس ۳۲۳۷۰۷۴۹-۰۴۱

پس از بررسي درخواست مشتري و در صورت دارا بودن شرايط بازگشت، شرکت برای ارسال کالا توسط مشتری هماهنگ خواهد شد .

لازم به ذکر است وجه پرداخت شده توسط مشتری، طی 3الی 5 روز کاری از تاریخ تحویل کالا به انبار شرکت مسترد خواهد شد.

بازگشت محصول به يکي از دلايل زیر و با رعایت شرایط هرکدام از ویژگی‌ها امکان‌پذیر می‌باشد

ردیفعلت استرداد و یا تعویضشرایط استرداد و یا تعویض
1نقص در کالادارا بودن بسته بندی اصلی،کنده نشدن اتيکت کالا،نگرفتن بوی عطر و ادکلن - ارسال 2 عکس از کالای آسيب ديده و مشخص نمودن نوع ايراد به آدرس ايميل SERVICE@GAYAMOUNTAIN.COM
2مغايرت کالا با توضيحات و ياعکس سايتدارا بودن بسته بندی اصلی،کنده نشدن اتيکت کالا،نگرفتن بوی عطر و ادکلن - ارسال 2 عکس از کالای مغاير و مشخص نمودن نوع مغايرت به آدرس ايميل SERVICE@GAYAMOUNTAIN.COM
3سايز نامناسب پوشاكدارا بودن بسته بندی اصلی،کنده نشدن اتيکت کالا،نگرفتن بوی عطر و ادکلن، نداشتن ايراد ظاهری

نکات مهم و شرایط استفاده از امکان استرداد کالا:

    • کالاهای بهداشتی خصوصا لباسهای لایه اول و پوشاکی که مستقیما با بدن در تماس باشد تحت هیچ شرایطی قابل استرداد و تعویض نخواهد بود.
    • تعويض سايز برای کالاهای دارای سایزبندی و در صورت موجود بودن در سايت برای مشتريان امکان پذير است.(لطفا در انتخاب سایز دقت کافی را بخرج دهید.تعویض سایز فقط و فقط در صورت موجود بودن محصول در سایت مقدور خواهد بود و در غیر اینصورت استرداد کالا ممکن نمیباشد.)
    • اگر در کالای ارسالی مشکلی وجود داشت پس از تائید توسط کارشناسان شرکت در صورت موجود بودن در شرکت تعویض و در غیر اینصورت کالا مرجوع خواهد شد.(توجه فرمائید تائید ایراد یا اشکال توسط کارشناسان شرکت الزامی میباشد.)
    • درصورت استفاده از کد تخفیف یا طرح های موقت حراج و بازگرداندن همه یا بخشی از سفارش و خارج شدن از شرایط حراج مبلغ عودتی بر اساس مبلغ پرداخت شده مشتری خواهد بود.
    • اگر محصول خريداري شده پيش از استفاده، ايراد و اشکال فني يا ظاهري داشته باشد از استفاده يا تعمير کالا خودداري نماييد و آن را با بسته‌بندي به همان شکل اوليه حفظ نماييد. استفاده از کالاي معيوب توسط مشتري يا هرگونه تلاش براي تعمير آن پس از تشخيص اشکال اوليه ، محصول را از شرایط استرداد کالا خارج کرده و کالاي مذکور قابل بازگشت نخواهد بود.
    • برای بازگشت محصول هزينه‌اي از مشتري کسر نخواهد شد.
    • هزینه ارسال و حمل و نقل کالا برای تعویض سایز بر عهده مشتری میباشد.
    • لازم است کارتن و جعبه اصلي محصولات نگهداري شود و از دور ريختن آن جداً خودداري شود. استفاده از اين سرويس تنها در صورتي امکان‌پذير است که کالا در کارتن يا جعبه اصلي خود بازگردانده شود. برچسب زدن يا نوشتن توضيحات، آدرس يا هر مورد ديگري روي کارتن يا جعبه اصلي کالا و يا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از استرداد کالا را از بين خواهد برد.

کالا را چطور ارسال کنيم :

    • لطفاً قبل از هر اقدامي، با کارشناسان خدمات مشتريان به شماره تلفن ۳۲۳۷۰۷۴۹-۰۴۱ تماس بگيريد. بازگشت كالا صرفا با هماهنگي كارشناسان ميسر خواهد بود. از ارسال کالا بدون هماهنگي با خدمات مشتريان جداً خودداري کنيد.
    • فاکتور و فرم بازگشت كالا همراه کالا ارسال شود.
    • از بازگشت كالا به آدرس دفتر کارخانه خودداري فرماييد.
رفتن به بالا