به هر دلیلی، مطابق شرایط ذیل، تا 3 روز فرصت دارید سفارش خود را مرجوع کنید.
شرايط تعویض و یا بازگشت کالا :
مشتريان عزيز ميتوانند برای استرداد یا تعویض کالا از دو طریق در ثبت برگشتی خود اقدام نمایند :
- از طريق ثبت استرداد کالا در سايت از طریق پروفایل کاربری: ابتدا با نام کاربري خود وارد سايت شده ، در قسمت درخواست خدمات و گارانتی با ذکر هر کدام از شرایطی که در ذیل آورده شده درخواست برگشت کالاي خود را ثبت نمائيد .
- از طريق تماس با واحد خدمات مشتريان شرکت قایا با شماره تماس ۳۲۳۷۰۷۴۹-۰۴۱
پس از بررسي درخواست مشتري و در صورت دارا بودن شرايط بازگشت، شرکت برای ارسال کالا توسط مشتری هماهنگ خواهد شد .
لازم به ذکر است وجه پرداخت شده توسط مشتری، طی 3الی 5 روز کاری از تاریخ تحویل کالا به انبار شرکت مسترد خواهد شد.
بازگشت محصول به يکي از دلايل زیر و با رعایت شرایط هرکدام از ویژگیها امکانپذیر میباشد
ردیف | علت استرداد و یا تعویض | شرایط استرداد و یا تعویض |
---|---|---|
1 | نقص در کالا | دارا بودن بسته بندی اصلی،کنده نشدن اتيکت کالا،نگرفتن بوی عطر و ادکلن - ارسال 2 عکس از کالای آسيب ديده و مشخص نمودن نوع ايراد به آدرس ايميل SERVICE@GAYAMOUNTAIN.COM |
2 | مغايرت کالا با توضيحات و ياعکس سايت | دارا بودن بسته بندی اصلی،کنده نشدن اتيکت کالا،نگرفتن بوی عطر و ادکلن - ارسال 2 عکس از کالای مغاير و مشخص نمودن نوع مغايرت به آدرس ايميل SERVICE@GAYAMOUNTAIN.COM |
3 | سايز نامناسب پوشاك | دارا بودن بسته بندی اصلی،کنده نشدن اتيکت کالا،نگرفتن بوی عطر و ادکلن، نداشتن ايراد ظاهری |
نکات مهم و شرایط استفاده از امکان استرداد کالا:
- کالاهای بهداشتی خصوصا لباسهای لایه اول و پوشاکی که مستقیما با بدن در تماس باشد تحت هیچ شرایطی قابل استرداد و تعویض نخواهد بود.
- تعويض سايز برای کالاهای دارای سایزبندی و در صورت موجود بودن در سايت برای مشتريان امکان پذير است.(لطفا در انتخاب سایز دقت کافی را بخرج دهید.تعویض سایز فقط و فقط در صورت موجود بودن محصول در سایت مقدور خواهد بود و در غیر اینصورت استرداد کالا ممکن نمیباشد.)
- اگر در کالای ارسالی مشکلی وجود داشت پس از تائید توسط کارشناسان شرکت در صورت موجود بودن در شرکت تعویض و در غیر اینصورت کالا مرجوع خواهد شد.(توجه فرمائید تائید ایراد یا اشکال توسط کارشناسان شرکت الزامی میباشد.)
- درصورت استفاده از کد تخفیف یا طرح های موقت حراج و بازگرداندن همه یا بخشی از سفارش و خارج شدن از شرایط حراج مبلغ عودتی بر اساس مبلغ پرداخت شده مشتری خواهد بود.
- اگر محصول خريداري شده پيش از استفاده، ايراد و اشکال فني يا ظاهري داشته باشد از استفاده يا تعمير کالا خودداري نماييد و آن را با بستهبندي به همان شکل اوليه حفظ نماييد. استفاده از کالاي معيوب توسط مشتري يا هرگونه تلاش براي تعمير آن پس از تشخيص اشکال اوليه ، محصول را از شرایط استرداد کالا خارج کرده و کالاي مذکور قابل بازگشت نخواهد بود.
- برای بازگشت محصول در صورت عدم ثبت نهایی فاکتور در سامانه امور مالیاتی هزينهاي از مشتري کسر نخواهد شد.
- هزینه ارسال و حمل و نقل کالا برای تعویض سایز بر عهده مشتری میباشد.
- لازم است کارتن و جعبه اصلي محصولات نگهداري شود و از دور ريختن آن جداً خودداري شود. استفاده از اين سرويس تنها در صورتي امکانپذير است که کالا در کارتن يا جعبه اصلي خود بازگردانده شود. برچسب زدن يا نوشتن توضيحات، آدرس يا هر مورد ديگري روي کارتن يا جعبه اصلي کالا و يا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از استرداد کالا را از بين خواهد برد.
کالا را چطور ارسال کنيم :
- لطفاً قبل از هر اقدامي، با کارشناسان خدمات مشتريان به شماره تلفن ۳۲۳۷۰۷۴۹-۰۴۱ تماس بگيريد. بازگشت كالا صرفا با هماهنگي كارشناسان ميسر خواهد بود. از ارسال کالا بدون هماهنگي با خدمات مشتريان جداً خودداري کنيد.
- فاکتور و فرم بازگشت كالا همراه کالا ارسال شود.
- از بازگشت كالا به آدرس دفتر کارخانه خودداري فرماييد.